Taller “Sopars Pim Pam” amb Arnau París – Guanyador Masterchef 9

Si et diagnostiquen càncer, menjar de manera saludable,  entre d’altres hàbits, ajuda a mantenir el benestar físic general.  De fet, tot sovint, el sopar és un dels àpats que genera més dubtes entre les persones en procés oncològic que visiten Kālida, ja que necessiten nodrir-se bé però tenen poca energia per preparar-ho.
El proper dimarts 27 de setembre a les 17.30h organitzem al Centre Kālida Sant Pau el taller “Sopars Pim Pam”: una trobada amb showcooking a càrrec del xef Arnau Paris i l’assessorament nutricional de la Núria Duran, dietista nutricionista de Kālida Sant Pau.
L’Arnau París es va donar a conèixer al gran públic com a guanyador de la novena edició del talent show culinari “MasterChef”. A més a més, és l’actual presentador del programa Cuines de TV3 on hi prepara plats senzills i ràpids per al dia a dia. També s’ha format al prestigiós Basque Culinary Center de Sant Sebastià. L’Arnau no només és una persona enèrgica apassionada de la cuina sino també una persona implicada i sensibilitzada que ha volgut col·laborar de manera altruista amb la Fundació Kālida.
La Núria Duran, dietista nutricionista colegiada, imparteix regularment les sessions i tallers “Menjar Sa” al Centre Kālida.
L’experiència gastronòmica oferirà idees senzilles, econòmiques i fàcils de realitzar a casa, inspirades en el format de Cuines de TV3 on l’Arnau París,  s’encarrega de les receptes “Pim Pam”. Aquestes estaran alineades amb els hàbits alimentaris saludables que es promouen des de Kālida per a les persones amb càncer, és per això que mentre l’Arnau París elabori el plat, la Núria Duran durà a terme una intervenció més educativa tant sobre la proposta gastronòmica que farà el xef com d’hàbits nutricionals recomanables durant el procés oncològic.
En tot moment els assistents podran fer preguntes i formular dubtes i comentaris tan al xef com a la nutricionista.
En acabar, els assistents faran un tastet de tots els plats elaborats i posteriorment podran descarregar a aquest web les receptes elaborades durant l’activitat.
Detalls del taller “Sopars Pim Pam”
  • Dimarts 27 de setembre de 17:30h a 20h al Centre Kālida Sant Pau.
  • Adreçat a persones en tractament de càncer o que hagin estat diagnosticades durant el 2022.
  • Màxim d’assistents: 20 persones
  • Proposta gastronòmica: 1 sopar complet: Primer plat, segon plat i postres amb aliments frescos, de temporada.
  • Les persones interessades en participar-hi, han de venir al centre a fer la seva inscripció.

T’animem a apropar-te a Kālida Sant Pau en l’horari habitual del centre. Si tens alguna consulta sobre aquesta activitat, envian’s un correu a kalida.santpau@fundaciokalida.org