VOLUNTARIAT

ET CONVIDEM A PARTICIPAR

Perquè Kālida pugui oferir de forma gratuïta la seva ajuda psicosocial a les persones que visiten els nostres centres, necessitem el suport de voluntaris i voluntàries.

La teva implicació serà molt valuosa; ens ajudaràs a donar la benvinguda a les persones que ens visiten, a garantir la gestió diària dels centres o a organitzar activitats de captació de fons.

També necessitem mans per col·laborar amb la gestió interna de la Fundació.

Posicions vacants

Kālida cerca diferents perfils de voluntaris/àries per seguir ampliant l’equip de voluntariat que contribueix de forma decisiva al funcionament i desenvolupament de l’entitat. Descobreix les opcions i si et poden encaixar, posat en contacte amb nosaltres tal i com s’indica en cadascuna de les ofertes. Ens adreçarem a tu per convocar-te a la propera una sessió informativa. Gràcies!

Voluntaris/àries de Suport a la Gestió de Kālida Sant Pau
Voluntaris/àries de Suport al centre Kālida Sant Pau

Per a més informació sobre el voluntariat a Kālida, contacta’ns omplint el següent formulari, segur que parlant-ne trobem una forma de convertir el teu desig en suport a les persones que viuen amb el càncer.

"*" Indica els camps obligatoris

Nom*
FUNDACIÓ PRIVADA KĀLIDA és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR).