Tornen les activitats grupals a Kālida Sant Pau

A partir d’avui, 30 d’agost, el centre Kālida Sant Pau torna al seu horari habitual: de dilluns a dijous de 8:30 a 17:00h, i els divendres de 8:30 a 15:00h.

Kālida és un centre obert a totes les persones que estiguin convivint amb el càncer, tant pacients com familiars, amics i cuidadors. És un recurs totalment gratuït on oferim suport integral (pràctic, emocional i social). Si ho necessites, pots apropar-te en qualsevol moment, sense cita prèvia ni derivació mèdica.

Degut a les circumstàncies actuals de la COVID-19, continuem aplicant mesures d’higiene i seguretat per minimitzar riscos.

Activitats grupals per a persones que conviuen amb el càncer

A partir del 6 de setembre reiniciem les activitats grupals (cursos, tallers i sessions).

• Taller de nutrició “Menjar sa“. Dijous 9 de setembre a les 11:30h. Pots participar de manera presencial o per videoconferència. A càrrec de la dietista-nutricionista Núria Duran.
  • Sessió de Marxa nòrdica. Divendres 10 de setembre a les 9h. En col·laboració amb la Fundació Claror.
  • Taller “El bon Dormir“. Divendres 17 de setembre a les 11:30h. En col·laboració amb AdSalutem.
  • Taller online de suport al “Trasplantament de medul·la òssia” (autotrasplantament). Dilluns 20 de setembre a les 10:30h. En col·laboració amb l’equip de professionals de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
  • Taller “Mou-te per cuidar-te“. Format híbrid. Dimecres 22 de setembre a les 10h. A càrrec del fisioterapeuta Edu Sánchez.
  • Curs d’Artteràpia. Comença el dilluns 23 de setembre en format presencial. Les sessions es realitzaran cada dilluns de 16:30 a 18:30 fins el 9 de desembre inclòs. En col·laboració amb Art Agere i la Fundació Nous Cims.

Inscriu-te ara als nostres cursos, tallers i sessions

Pots consultar el calendari complet amb totes les activitats programades per al mes de setembre a través d’aquest enllaç.

Per apuntar-te, apropa’t al Centre Kālida, escriu-nos un correu electrònic a kalida.santpau@fundaciokalida.org o truca’ns a 935 537 930.

Si encara no coneixes Kālida Sant Pau, et recomanem passar-te per parlar amb les nostres professionals o gaudir d’un moment de desconnexió en el nostre espai dissenyat sota el concepte “arquitectura per tenir cura” amb un edifici i jardí singulars.

T’hi esperem!