Repte: viatge virtual al Temple de Swayambhunath per Kālida

El David Velasco té 33 anys i és un apassionat del trail running. Per ell, l’esport és un pilar a la seva vida ja que afirma que li aporta benestar físic i emocional.

He decidit crear un repte solidari per recolzar la Fundació Kālida, perquè fa deu anys va morir el meu germà petit de leucèmia a l’Hospital de Sant Pau i en aquell moment no hi havia una fundació com Kālida que donés suport tan a les persones amb càncer com als seus familiars.

Els objectius d’aquest repte són d’una banda, recaptar fons per la Fundació Kālida, i d’altra, sumar kilòmetres per donar visibilitat a la feina d’acompanyament que fem, per arribar a molta més gent que ens pugui necessitar.

La proposta del David és fer entre tots i totes 20.000 kilòmetres i com a referència ha posat el  Temple de Swayambhunath, al Nepal, que queda  a 10.000km de Barcelona. Per això el repte és fer un viatge virutal d’anada i tornada a aquest temple budista.

Quines són les dues maneres de col·laborar?

• Sumant els teus kilómetres: cada vegada que surtis a caminar, a córrer, amb bicicleta, nadar, etc. Penja una story a Instagram etiquetant a la @fundaciokalida i al David (@txus_run), a més d’afegir el hastag #KmsxKalida. D’aquesta manera, a més a més de fer esport i millorar el teu benestar físic i emocional, estaràs donant a conèixer Kālida entre els teus seguidors!!
  • Fent aportacions a Kalida per contribuir al repte de 2.000€ que ha creat el David a migranodearena.orgQualsevol quantitat és benvinguda. Aquí et deixem alguns exemples:
    • 10€ = Sessió de yoga per una persona
    • 20€ = Sessió de nutrició per una persona
    • 50€ = 5 sessiones de relaxació
    • 100€ = 2 sessiones de suport psicooncològic individual
    • 2000€ = 1 dia sencer a Kālida Sant Pau (fins a 100 persones)

Cada diumenge el David publicarà, a través del seu perfil d’Instagram, un recompte de:

• Kilòmetres recaptats
  • Diners recaptats
  • Kilòmetres totals realitzats i en quin punt geògrafic del “viatge virtual” ens trobem.

Quan?

El projecte s’ha iniciat a principis de gener del 2023 i acabarà a finals de març.

Estigues atent a les nostres xarxes socials! Potser alguns dies els kilòmetres compten el doble, potser farem esdeveniments específics i… estem preparant un final de repte molt emocionant! No t’ho perdis!

I si prefereixes crear el teu propi repte solidari a favor de les persones amb càncer i les seves famílies, pots informar-te aquí.