El passat diumenge 29 de juliol el Port Esportiu Marina Palamós va organitzar el seu tradicional esdeveniment solidari, “Les Nits Blanques“. Una iniciativa que anualment combina cultura, gastronomia i solidaritat en un entorn privilegiat.

Com en edicions anteriors, l’acte ha estat a benefici de l’Associació Músics per la Pau i la IntegracióVozes, un projecte músic social que treballa per la integració a través de la música i contribueix al canvi social. Aquest any, la Marina Palamós també ha sumat com a organització beneficiària a la Fundación Kālida.

Durant “Les Nits Blanques” de 2018, el nombrós públic assistent, convenientment vestit de blanc, va poder assistir a l’excel·lent concert ofert per l’Orquestra Simfònica Vozes i conèixer més detalls sobre les dues organitzacions beneficiàries de l’acte. Posteriorment, una part de l’auditori va gaudir d’una excel·lent sopar ofert al pantalà del port.

Gràcies a la generositat del Port Marina Palamós i dels assistents a l’acte, Kālida podrà seguir oferint suport emocional, pràctic i social a les persones amb càncer que visiten el nostre primer centre a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

El teu suport és molt important perquè la Fundació Kālida pugui millorar la qualitat de vida de les persones que conviuen amb processos oncològics. Mobilitza’t com el Port Marina de Palamós captant fons para Kālida.

Sobre la Marina de Palamós

Marina Palamós és un port únic situat al nucli històric de Palamós, al cor de la Costa Brava en un entorn natural de gran bellesa que disposa d’una climatologia excel·lent per a la pràctica de la nàutica esportiva.

Disposa de 862 amarradors per a embarcacions de 7 a 30 metres d’eslora, estacionament per a vehicles, marina seca, varador, sistemes d’elevació, estació de carburants, pallols, vestuaris, zona Wi-Fi i base per a la nàutica remolcable.

Sobre Vozes

VOZES es una escola de vida per a més de 500 nens a Barcelona, als districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Besòs, i des de finals de 2015 a Madrid, a Vallecas i Carabanchel.

VOZES ofereix accés a la formació musical i als instruments de forma gratuïta a nens a partir de 3 anys i sense límit d’edat, a través de 16 Espais VOZES, entre escoles públiques, instituts, centres cívics, associacions de veïns. Es treballa a través de la música com a principal via per a la millora social i intel·lectual, obtenint resultats en els nens i adolescents més enllà dels musicals (millores en les competències personals, en el rendiment escolar, en la qualitat de l’entorn familiar.

acte solidari, Acto Solidario, capta para Kalida, capta per Kalida, Concert, Concierto, Costa Brava, Fundraising, Marina Palamós, Vozes