Un cop més, el conegut grup PorFinViernes i la Sala Luz de Gas, tornen a donar mostres de la seva solidaritat i organitzen un nou concert destinat a recaptar fons per a la Fundació Kālida i tres entitats més – Fundació Catalana Síndrome de Down, Instiutut Guttmann i Fundació Núria García.

Gràcies a aquest concert, i mentre Kālida acaba de construir el seu primer centre adjacent a l’Hospital de Sant Pau de Barcelona, podrem seguir ampliant l’impacte de les nostres activitats de suport pràctic i emocional per a persones amb càncer, familiars o cuidadors i alhora que tu gaudeixes d’un excel·lent concert.

Perquè si fas un donatiu de 15 € o més a la Fundació Kālida, PorFinViernes et regalarà una entrada per al seu pròxim espectacle benèfic el dia 15 de novembre de 2018 a la Sala Luz de Gas.

• Amb 15 € una persona en tractament actiu del càncer podrà beneficiar-se de 2 sessions de ioga oncològic enfortint el seu estat físic general.
  • Amb 30 € una persona amb càncer o el seu cuidador principal podrà assistir al Taller de nutrició “Menjar Sa” i millorar els seus hàbits alimentaris.
  • Amb 60 € podrem oferir 1 sessió d’1 hora de teràpia psicooncològica individual

Vine de concert i acompanya les persones que conviuen amb el càncer!

Per a més informació, realitzar donatius i descobrir com aconseguir les entrades accedeix al nostre repte a la plataforma de crowdfunding Mi Grano de Arena.

També pots fer el teu donatiu mitjançant ingrés / transferència al nostre IBAN ES08 2100 0781 4102 0025 8263 – Concepte: PorFinViernes.  Si optes per aquesta opció, per reservar les teves entrades, envia’ns un email a hola@www.fundaciokalida.org amb les teves dades de contacte.

T’esperem el proper dijous 15 de novembre a Luz de Gas! Moltes gràcies per la teva generositat!

• On? Sala Luz Gaz – Carrer de Muntaner, 246, 08021 Barcelona (veure mapa)
    • Data? 15/11/2018
    • A quina hora?
    • Obertura taquilles i recollida entrades: 20h30 – Inici concert: 21h

• * Les donacions per imports inferiors a 15 € seran considerades automàticament Fila 0.
    ** PorFinViernes col·labora amb la Fundació Kālida oferint 250 entrades. Les entrades s’assignaran per ordre de recepció de donatius d’import igual o superior a 15 € fins a esgotar existències.
Acto Solidario, Actye Solidari, capta para Kalida, capta per Kalida, Concert Solidari, Concierto Solidario, Fundraising, Luz de Gas, PorFinViernes