Diferents empreses i entitats estan col·laborant amb la Fundació Kālida fent donatius econòmics i en espècies. L’edifici Kālida Sant Pau està en construcció, i es preveu que estigui acabat a mitjans de 2018. Un projecte al cor de Barcelona on ajudem a millorar la qualitat de vida de les persones amb càncer, i el seu entorn, oferint suport emocional, pràctic i social en un espai acollidor.

L’escola de ioga Mandiram té un alt compromís amb diferents causes socials.

Des de fa un temps, les seves classes Dana dels diumenges, al centre d’Urquinaona, són obertes a tothom a canvi d’un donatiu per a una causa que canvien cada trimestre. Els primers tres mesos del 2018 les van dedicar a la Fundació Kālida, i gràcies a aquesta acció, s’han recaptat més de 600 euros per comprar el material que necessitarem per a les pràctiques de ioga a la Fundació: mats, mantes, suports, i cintes.

Ioga Mandiram ofereix pràctiques de ioga dinàmic a la ciutat de Barcelona, als seus tres centres de Ciutat Vella, Gràcia i Poblenou. Va ser fundada per dues emprenedores, Gordana Vranjes i Gloria Rosales, i porta més de 20 anys ajudant persones a portar el ioga al dia a dia, i el dia a dia a l’estoret de ioga.

Ioga, Yoga