Llancem Kālida online: una comunitat pensada per tu

A Kālida hi som per a acompanyar a totes les persones que conviuen amb el càncer, per això continuament busquem noves formes de estar al teu costat, siguis on siguis. Ara acabem de posar en marxa Kālida online: una plataforma complementària als serveis que oferim al centre Kālida Sant Pau.

Què s’hi pot trobar Kālida online?

Moltes coses. L’agenda completa del nostre programa d’acompanyament: podràs accedir de manera àgil i clara a les activitats que oferim, ja siguin tallers, sessions, cursos… En cas que sigui necessària inscripció prèvia, també hi trobaràs el formulari per apuntar-t’hi. A més a més, posem a la teva disposició recursos que segurament et seran útils en el teu dia a dia: vídeos, àudios, receptes, guies…

Per apuntar-te a les activitats i descarregar els recursos hauràs de crear-te un compte

Un cop hagis creat o activat el teu compte és molt fàcil accedir-hi

Ho pots fer des de la pàgina principal de Kālida, clicant on posa “Kālida online”: a la part superior dreta o al menú desplegable. Un cop dins, clica a “Iniciar sessió aquí”. Indicant el teu email i contrasenya  tindràs accés a tots els recursos i podràs apuntar-te a moltes de les activitats que oferim, de manera àgil i molt senzilla.

El vídeo que trobaràs a continuació t’ajudarà a entendre millor tot el que trobaràs a Kālida online i com aprofitar al màxim aquesta plataforma.

Esperem que activis el teu compte molt aviat i que aquesta nova eina et sigui útil per a poder acompanyar-te, siguis on siguis.

Si tens cap consulta, apropa’t quan vulguis al centre. L’equip de professionals i els voluntaris estem a la teva disposició, com sempre, per ajudar-te en el que necessitis.

Kālida online és possible gràcies a la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, El Port Esportiu Marina Palamós, la Fundació Nous Cims i el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.

RELACIONATS