Un moment per agrair i conèixer-nos millor.

El 16 d’octubre passat vam organitzar la primera “Trobada entre Amics” a Kālida Sant Pau. Convidàrem a aquelles  persones que fan aportacions econòmiques de manera periòdica o puntual a la Fundació Kālida per a què cada dia puguem acompanyar les persones que conviuen amb el càncer.

Va ser un moment molt especial, en què tots els que hi participàrem ens sentírem part d’aquesta comunitat que a poc a poc anem construint i fent créixer. Els assistents van ser persones que vénen habitualment al centre, voluntaris, familiars, veïns … els vàrem mostrar el centre i compatírem un berenar saludable, suggerit per la Núria Duran, la nutricionista-dietista de Kālida Sant Pau.

La Sara García, la psicooncòloga i coordinadora del centre va explicar els eixos principals del programa que oferim i en Joan Reventós, director de la Fundació Kālida, va presentar els assoliments i els reptes que tenim per davant. Però sobretot, tots dos van agrair la confiança i la generositat de les persones que col·laboren amb Kālida. Gràcies a totes elles podem oferir suport psicosocial integral de manera totalment gratuïta.

Gràcies a tots els que col·laboreu, i als que vareu venir aquest dia. Cada aportació suma. Tu també pots sumar-te, entrant aquí. Moltes gràcies!

agradecimiento, agraiment, Amics de Kalida, Amigos de Kalida, colaborar con Kalida, col·laborar amb Kalida, Donantes, Donants, Encuentro entre Amigos, Fundació Kalida, Fundación Kalida, Hospital de Sant Pau, Kalida Sant Pau, Trobada entre Amics