Realitat Virtual i Mindfulness

La Fundació Kālida rep la seva primera beca per a desenvolupar un projecte innovador de suport a persones amb càncer de pulmó.

Tecnologia de realitat virtual i mindfulness, el primer projecte becat

El passat 17 de novembre, en el marc del Dia Mundial del Càncer de Pulmó, la Fundació Kālida va rebre la Beca #JuntosSumamosVida de Boehringer España, pel seu projecte “Realitat virtual i mindfulness para millor la qualitat de vida de les persones amb càncer de pulmó”.

Fundació Kālida va ser seleccionada, entre prop de 40 candidatures presentades, després d’una votació realitzada amb un jurat format per AEACaP, ICAPEM i ANIS i tenint en compte una votació popular a través de xarxes socials en la qual van participar al voltant de 6.000 persones.

“El càncer de pulmó -explica la psicooncóloga de la Fundació, la Dra. Sara García -comporta una prevalença de símptomes físics als quals s’uneixen altres psíquics, relacionats amb l’ansietat i la depressió, que afecten directament a la qualitat de vida. Per aquest motiu hem creat un projecte d’intervenció psicològica que consisteix en la utilització combinada de tecnologia de realitat virtual i mindfulness per millorar la qualitat de vida de pacients i cuidadors”.

Vídeo lliurament de la II Beca #JuntosSumamosVida

Beca, Boehringer, Innovación, Kalida, Premio, Psicooncología