Empreses solidàries amb Kālida durant el mes d’octubre

El suport integral i gratuït que oferim a Kālida  és possible gràcies al compromís i solidaritat d’organitzacions i persones. Durant el mes d’octubre hi ha empreses que han organitzat diferents campanyes per col·laborar amb la Fundació Kālida. Totes les accions que s’estan duent a terme ens ajuden a oferir acompanyament integral gratuït i a fer la nostra labor més i més sostenible. Els els agraïm de tot cor la seva solidaritat.
T’expliquem les iniciatives, per animar-te a participar-hi, i per inspirar-te si tens o treballes a una empresa:
  • Caprabo, amb la col·laboració de Worldcoo està duent a terme la campanya  “Cèntims Solidaris”, que s’estendrà fins a avuí, 2 de novembre, inclós. La iniciativa té com a objectiu ajudar a diferents causes socials (en aquesta ocasió, tan a Oncolliga com la Fundació Kālida) a través de microdonacions en cèntims que els clients poden realitzar voluntàriament en el moment de pagar la seva compra.
  • Des de finals d’octubre fins a mitjans de gener, els restaurants de menjar japonés Nomo, duran a terme una campanya d’arrodoniment solidari a favor de Kālida, centrant-se en la captació de fons per contribuir a la millora del benestar emocional.
  • EseOese, marca de roba femenina, va donar a Kālida el 5% de tots els beneficis del dia 19 d’octubre, en marc del dia mundial del càncer de mama. Van recaptar un total de 2.976€ euros que permetran, per exemple, oferir les sessions de ioga oncològic de tot un any.
  • L’associació Gaudí Shopping, del 9 al 31 d’octubre, han promocionat el Bizum de Kālida per a que el seu públic faci donatius. A més a més, venen bosses de tela per recaptar fons per projectes d’investigació de l’Hospital de Sant Pau.
  • Els treballadors de l’empresa ONE van recaptar fons mitjançant esmorzars solidaris, classes de Pilates i venda d’objectes solidaris. Van aconseguir 1.040€ que equivalen, per exemple a que 52 persones puguin fer el taller de nutrició “Menja Sa”.
  • Un equip de les oficines Apple a Barcelona va venir a Kālida el passat divendres 21 d’octubre per assistir a una classe de “Ioga a la cadira”: Van aprendre tècniques i estiraments per descansar cos i ment durant la seva rutina laboral i després van poder gaudir d’una visita guiada al centre Kalida. Es assistents van fer la seva aportació econòmica a través de la plataforma Benevity Causes.
  • L’empresa SOMOS, especialitzada en productes capil·lars i conscienciada amb l’impacte de a salut mental i física de les persones amb càncer de mama, donarà un 5% de les seves vendes del més d’octubre a la Fundació Kālida
  • B de Barcelona i Dama Estudi, han posat en marxa de nou enguany la campanya del pin solidari. Per commemorar el dia Mundial del Càncer de Mama, van vendre a la seva botiga de l’Avinguda Gaudí (Barcelona) pins solidaris, benefici dels quals es donaran integrament a Kālida.
Què pots fer tu per ajudar a les persones que conviuen amb el càncer ?
T’animem a que col·laboris amb nosaltres participant d’alguna d’aquestes campanyes i fent difusió sobre Kālida entre els teus contactes. D’altra banda, si com empresa o a títul personal vols organitzar una iniciativa solidària, pots consultar com fer-ho en aquest enllaç o escriure’ns a kalida@fundaciokalida.org.

Mobilitza’t per conscienciar i captar fons a favor de les persones amb càncer i les seves famílies. Comptem amb tu!