Iniciem una col·laboració amb IBBIBBI inclusive scarves

IBBIBBI neix a través de la vivència del càncer de la Bibiana, la mare de la Montse (fundadora d’IBBIBBI). Quan li van caure els cabells va ser una experiència molt desagradable per ella i, en conseqüència, pel seu entorn.

Ella tenia molt clar que volia una perruca però com que venia l’estiu, la Montse va suggerir-li de comprar-se un mocador. Va mirar i remirar moltes botigues especialitzades i no n’hi havia cap amb el que s’agradés quan se’ls emprovava. Finalment un dia, se la va trobar a casa seva fent-se un mocador ella mateixa amb teles de diferents colors i estampats.

Amb aquesta idea i utilitzant el patró que havia fet servir la seva mare i que era el que li anava millor, la Montse va crear IBBIBBI, fa poc més d’un any (setembre 2021).

Li agrada la moda, tenia ganes d’engegar un projecte i més d’aquestes característiques, tan personal, amb tan d’amor i que pugui ajudar a persones en procés oncològic. Amb IBBIBBI volem que no se sentin “malaltes” sinó que es puguin veure i sentir bé, que puguin seguir sent elles mateixes a pesar de la malaltia.

Com dueu a terme el procés de producció i com us assegureu que sigui òptim per persones en procés oncològic?

Partim de la base que la meva mare ja havia comprat mocadors i ja havíem fet “prospecció” plegades i vam comprovar quins anaven bé i quins molestaven o picaven. A partir d’aquí vam anar buscant teles que d’una banda, fossin boniques, per donar aquest sentit de moda però també que fossin còmodes.

També volem fer èmfasi amb que creem uns mocadors no només per persones amb alopècia, sinó que el puguin i vulgui comprar i regalar qualsevol persona, estigui o no en procés oncològic.

En quin moment vau decidir que fos un projecte amb un punt solidari i, particularment, donar una part dels vostres beneficis a Kālida?

No podíem fer un projecte 100% solidari ja que, per mantenir dues famílies hem de treure un benefici però volíem aportar a la societat, i més concretament a l’àmbit de les persones afectades pel càncer la nostra sensibilitat i el nostre granet de sorra.

Col·laborem amb diverses entitats i ara també hi sumem Kālida perquè creiem que coincidim amb valors, amb aportar benestar físic, emocional i millora de la qualitat de vida de les persones en procés oncològic i al seu entorn.

A llarg termini també ens agradaria ser un punt de connexió entre institucions com la vostra i persones en procés oncològic, que nosaltres puguem recomanar a aquestes persones espais on sentir-se segurs, acollits i acompanyats.

Per col·laborar amb Kālida mitjançant els mocadors d’IBBIBBI, pots comprar-los a la seva pàgina web.

Tu també pots mobilitzar-te per conscienciar i captar fons a favor de les persones amb càncer i les seves famílies. Tu i la teva empresa podeu contribuir:

• Com està fent IBBIBBI, destinant un percentatge del benefici de les vendes del teu producte a Kālida.
  • Organitzant una activitat solidària: Esmorzars, una sessió d’exercici durant la jornada laboral, sigui presencial o a distància, animant a que tots participin.
  • Introduint un detall solidari, ara que són festes de Nadal, per exemple, al sopar d’empresa: una rifa, un concurs.. tot suma!
  • Matching funds: aportar des de l’empresa un import igual al que aconsegueixin reunir entre tots els treballadors amb les seves accions solidàries… així cada aportació que ells facin, val el doble. ⁣
  • I per descomptat, difondre la tasca de Kālida ⁣perquè qualsevol persona del vostre entorn sàpiga com els podem ajudar gratuïtament, si ara o en un altre moment ens necessiten.

A títol personal, si t’agrada cuinar, fer esport, vendre artesanies o vols celebrar el teu aniversari o una data important d’una manera especial, pots fer-ho de manera solidària, organitzant iniciatives solidàries a favor de Kālida. Implica a la teva família, amics, companys de treball i coneguts. Junts estareu oferint acompanyament gratuït a persones que conviuen amb el càncer. Pots trobar més informació aquí.

RELACIONATS