Cicle “Després del Càncer”, el dimarts 28/7

Equip Kalida Sant PauLa Federació Catalana d’Organitzacions contra el Càncer (FECEC) ha organitzat el cicle de xerrades “Després del Càncer”, en col·laboració amb tres de les seves organitzacions membre: Oncolliga, Fundació Iris i Kālida.

Es tracta d’una serie de sessions informatives, d’1 hora de durada dirigides a persones amb càncer que han acabat o estan a punt d’acabar el seu tractament, per informar-les, orientar-les, i aclarir dubtes sobre temes de l’àmbit laboral i mèdic. Per seguretat i comoditat dels participants, es faran en línia, a través de la plataforma Zoom. Les xerrades co-organitzades conjuntament amb Kālida són:

Propera sessió: dimarts 28 de juliol, 17h.: El paper de l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques (ICAM), facilitat per la Dra. Maria Eugenia Saumell, Cap de Serveis d’Avaluacions Mèdiques de Girona, a la Sub-direcció General d’Avaluacions Mèdiques.

Tercera i última sessió: dimarts 29 setembre, 17h.: Per què alguns pacients responen a la teràpia contra el càncer i altres no?, Amb el Dr. Francesc Viñals, cap del grup de recerca ProCURE de l’ICO-Idibell en càncer d’ovari i senyalització molecular.

Per apuntar-te, escriu-nos a kalida.santpau@www.fundaciokalida.org o truca’ns al 937 377 808. T’enviarem l’enllaç perquè puguis participar.