“Diumenge Solidari” al Recinte Modernista de Sant Pau

El 4 d’octubre, el Recinte Modernista organitza un nou “Diumenge Solidari”. Aquest cop, a benefici de Kālida.

Aquest dia, en comprar la teva entrada -amb 30% de descompte- no només podràs visitar els pavellons i jardins d’aquest conjunt monumental que és patrimoni de la UNESCO, obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner, sinó que estaràs col·laborant perquè a Kālida acompanyem a les persones que conviuen amb el càncer a millorar el seu benestar i qualitat de vida.

Per això també obrirem les portes del centre Kālida Sant Pau a totes les persones que participin d’aquest “Diumenge Solidari” comprant la seva entrada. Vine a conèixer aquest espai protector, dissenyat especialment per Benedetta Tagliabue, i participa de les activitats que hem organitzat, inspirades en el programa assistencial de Kālida:

• Classes de ball amb el mètode “Dance for Health” -als jardins del Recinte Modernista- a càrrec de Mireia Ridaura (màxim 15 persones per classe).
  • Visites guiades al centre Kālida Sant Pau.
  • Sessions d’Expressió artística, dinamitzades per les artterapeutes de Kālida -gràcies a la col·laboració de la Fundació Nous Cims.
  • Sucs saludables, amb receptes de la Nutricionista-Dietista de Kālida.
  • Polseres i mascaretes solidàries, amb la participació de Maritucaeva i Carmen Artigas.

Estem prenent totes les mesures necessàries perquè la teva visita sigui el més agradable i segura possible. Compra la teva entrada per al Recinte Modernista uns dies abans, i registra’t aquí per visitar Kālida Sant Pau, per facilitar l’accés i evitar cues.

Entra aquí per comprar la teva entrada al Recinte Modernista.

Registra’t aquí per visitar el Centre Kālida. Entrada gratuita. Recorda que hauràs de mostrar la teva entrada al Recinte Modernista per poder accedir a Kālida Sant Pau.

Agraïm especialment el suport de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, patrona fundadora de Kālida, per fer possible aquest esdeveniment.

T’esperem a tu i la teva família o amics, amb moltes ganes de viure junts un dia especial. Moltes gràcies i fins aviat!

Pots consultar aquí les mesures de prevenció vigents al Recinte Modernista

RELACIONATS