Concert Yolanda Yone (Nuevas Amistades) a Kālida Sant Pau

El proper dimecres dia 20 de setembre a les 18h celebrarem al centre Kālida Sant Pau una nova edició del format “story concert”. Aquesta vegada comptarem amb la Yolanda Yone, antiga membre del duo “Nuevas Amistades”. El concert està en el marc de l’acord de col·laboració del programa de voluntariat de la Soceidad General de Autores y Editores (SGAE) i la Fundació Kālida.

YOLANDA YONE

Yolanda Yone és una artista catalana nascuda a Barcelona. Durant la seva trajectòria a Barcelona es mou en diferents entorns musicals i estils, encara que molt fortament entre el funk i el soul. Realitza col·laboracions en estudis d’enregistrament i ràdio.
Als vint-i-quatre anys es trasllada a Madrid, i s’incorpora a diferents projectes musicals, i programes de televisió com ‘Lluvia de estrellas’, ‘Menudas estrellas’, ‘No te olvides de la canción’, ‘Música Sí’, el programa de Teresa Campos, etc.. Crea la seva banda ‘Yimmi i els Tristones’ amb un so propi, que ella anomena ‘swing llatí’. Al 2009, coneix el cantant i compositor Alberto Comesaña, fundador i component del grup de pop espanyol, ‘Amistades Peligrosas’ i comencen a treballar junts amb ‘Amistades Peligrosas’ i ‘Nuevas Amistades’. Durant deu anys, treballen com a duo realitzant múltiples gires per tot Espanya i America Llatina, i compartint escenari amb altres grups del pop dels 80; ‘Ella Balla Sola’, ‘Dansa Invisible’, ‘Còmplices’, ‘Tam Tam Go’, ‘Tennesse’, ‘Los Refrescos’, etc.. Paral·lelament, comença a compondre i grava el seu primer disc, temes propis; ‘Imaginando’ que surt a la llum el 2010. Anys més tard torna a Barcelona i grava el seu segon disc ‘Nudos Cuánticos’. Actualment segueix treballant com a cantant, realitzant concerts en directe i component. També com a actriu i model de publicitat, entre Madrid i Barcelona.

T’HI ESPEREM!

L’entrada és lliure. Si vols assistir al concert, reserva la teva plaça aquí.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb Kālida (hola@fundaciokalida.org).

STORY CONCERTS
Els Story Concerts són concerts en un format íntim que oferim en un espai singular com és el centre Kālida Sant Pau, dissenyat per l’arquitecta Benedetta Tagliabue i el seu equip a Miralles Tagliabue EMBT.
Amb un aforament molt reduït, per crear un clima de proximitat i complicitat entre l’artista i el públic, les persones que hi assisteixin podran gaudir escoltant la música i conèixer de primera mà les històries, anècdotes i vivències darrere de cada cançó.

RELACIONATS