Dia Mundial del Càncer de Mama: iniciatives solidàries a favor de Kālida

Ja s’han posat en marxa diverses iniciatives solidàries a favor de Kālida que continuaran durant tot el mes d’octubre.

Mascaretes solidàries

D’una banda, la Fundació Gaspar de Portolà aportarà 2 € per cada mascareta rosa que vengui, i que estan disponibles al centre Kālida Sant Pau així com a la botiga en línia Detalling. Aquestes mascaretes han estat confeccionades per persones amb discapacitat o trastorns mentals que han accedit a un treball en condicions dignes gràcies a aquesta fundació. En comprar-les estàs col·laborant per partida doble.

D’una altra, els 99 comerços ubicats al barri de la Sagrada Família, que formen l’Associació de Comerciants Gaudí Shopping, ha llançat la seva campanya “Suma’t al rosa”. A cada botiga hi ha una guardiola en la qual es pot fer un donatiu voluntari, i cada persona que participi rebrà una mascareta quirúrgica de color rosa en agraïment. També es pot adquirir un pack de 10 mascaretes roses a 10 euros. La meitat del recaptat la donaran a Kālida, i l’altra a projectes de recerca contra el càncer de mama de l’Hospital de Sant Pau.

T’animem a que col·laboris amb Kālida participant d’aquestes campanyes, i a difondre-les entre els teus coneguts. L’acompanyament integral que oferim dia rere dia a Kālida Sant Pau només és possible gràcies a la col·laboració de persones com tu.

Pin solidari:

La botiga “B de Barcelona“, ubicada a l’Avinguda Gaudí 28 de Barcelona, ha dissenyat un pin solidari amb motiu del Dia Mundial del Càncer de Mama. El 100% de la recaptació amb aquests pins la donarà a Kālida.

Campanya Per vosaltres Per nosaltres:

La marca de roba “eseOese” donarà el 5% de la seva facturació del dimarts 19 d’octubre a la Fundació Kālida. Disposen de 13 botigues físiques a diferents ciutats d’Espanya i botiga online. A Barcelona, disposa de 4 botigues situades a la Rambla Catalunya 64 i 82, i als centres comercials Illa Diagonal i La Maquinista.

Agraïm a la Fundació Portolà, a tots els comerços membres de Gaudí Shopping i a eseOese, la seva solidaritat i confiança.