Campanya “Posem-li pebrots al càncer”

El divendres 6 i el dissabte 7 de març, 18 voluntaris de Kālida participaran per primera vegada a la campanya “Posem-li pebrots a l’càncer”, que la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer, (FECEC), i Supermercats Condis impulsen per sisè any consecutiu.

Té per objectiu fomentar la solidaritat cap a les persones afectades pel càncer, difondre la tasca de les organitzacions que formem part de la FECEC i aconseguir fons per continuar desenvolupant els programes d’atenció de cada entitat així com enfortir la pròpia FECEC.

En més de 545 punts de venda de la cadena Condis de Catalunya s’oferirà una bossa de pebrots a un preu simbòlic de 1,50 €, que Condis dóna per als programes d’atenció a persones amb càncer i les seves famílies.

Com cada any, la campanya compta amb el suport imprescindible de nombroses cares conegudes que fan possible que la iniciativa creixi edició rere edició. Els actors Pep Plaza, Queco Novell i Carlos Latre, la dibuixant Pilarín Bayés, el forner Daniel Jordà, les xefs Ada Parellada i Carme Ruscalleda, la cuinera Gessamí Caramés, els periodistes Elisenda Camps i Eloi Vila, les integrants de l’Club Sabadell Natació, el grup musical Blaum, el cantautor i guitarrista Halldor Mar i els músics Mazoni, Miquel Arbras i Sanjosex, han fet una crida a la participació a través de les seves xarxes socials.

Amb les etiquetes #posemlipebrotsalcancer i #pebrotssolidaris, la ciutadania també està convidada a pujar les seves fotografies amb la bossa de pebrots tant a Facebook com a Twitter de la FECEC (@ Fecec.Federacio), de Condis (@condislife), el Instagram de Condislife com en als comptes de Facebook, Instagram, Twitter o Linkedin de Kālida (tots ells @fundaciokalida)

Els voluntaris de Kālida estaran a les botigues Condis més properes al centre Kālida Sant Pau: Sardenya 383 i Rosselló 466, de 10 a 14 i de 16 a 19hs.

Apropa’t! Tant per col·laborar mitjançant aquesta compra simbòlica com per saludar i encoratjar els voluntaris, seràs benvingut /da!